Jegyeket bérleteket!

 2008.04.17. 12:33

A Homáron olvastam az MVK ZRT levelét, meg az utas panaszát. Tény, hogy sok faszságra képesek a miskolci ellenőrök, ha egyébként nem tömegközlekedsz, akkor is.

A történet tavaly őszi, akkor írtam az aktuális blogomba.


Kedvenc kislányom reggeli félkómában csak a mai legfontosabb cuccát hagyta itthon.
Telefonált, megbeszéltük, hogy kiviszem Neki a villamos megállóba, ahol csak fel kell adnom, Ő pedig nem száll le.

Városunk egyik legforgalmasabb csomópontja, ahol beállok a villamosra váró emberek közé.

Érkezik a Kontroll csoport, nyolc MKV egyenruhás jegyüzér, és két rendőr.

-Jegyeket-bérleteket!

Hangzik a felszólítás,és kezdik ellenőrizni a megállóban álló tömeget.
Egy jávorszarvas reinkarnáció kinéz magának, és odalép...

-Jegyeket-bérleteket!
-Nekem nem kell, én nem utazom.
-Ezt mindenki mondhatja!
-Én csak feladom ezt a csomagot a gyerekemnek.
-Ezt kéne elhinnem??
-Nekem mindegy mit hiszel..
-Ha jegy nélkül mégis felszállsz...Figyellek!

-Tudod mit? Figyeljél.
-Jobb ha veszel jegyet!

Kihagyhatatlan ajánlat, így oda léptem az újságoshoz, megvettem a hőn áhított jegyet, majd visszaléptem a jávorszarvas arcú barátomhoz.

-Itt a jegyem!
-Majd ha felszállsz lekezelem.
-Nem. MOST kezeled le. Mert nem szállok fel.
-De....
-Na mi lesz? Érvényes jegy nem? Akkor? Kezeljed le szépen.

Nincs mit tenni...Már a rendőrök is vinnyognak az elfúló röhögéstől, így lekezeli a jegyem.

Közben befut a villamos, a vezető nem engedi le a népet, a "kommandó" fel,és ellenőriznek mindenkit kivétel nélkül.

Végre odaadom a lányomnak a cuccát, majd a távolodó villamos után nézve eszembe jut valami, amit feltétlenül meg kell tudnom a jávorszarvas arcútól:

-Rudikám! Miután nem utaztam, a kezelt jegyem meddig érvényes itt a megállóban? Használhatom egész nap utazás nélkül, vagy minden járat elhaladása után vennem kell másikat?


Nos...eljött az igazság pillanata...Már a jegyüzér kollégák is röhögnek. Hangosan... 

Címkék: ellenőr kaller mvk

A bejegyzés trackback címe:

https://barrera.blog.hu/api/trackback/id/tr6429748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Punisher\\\' 2008.04.17. 17:14:29

Hát igen vannak ilyen beteg elmék!!!
Én nem régen kezdtem el blogolni de én is egy ien ellenőrös témáról írtam, meg a következményeiről.

süti beállítások módosítása