Magyar huszár siráma

 2008.07.02. 13:25

Budaházy jó magyar huszár legutóbbi kalandját olvasva jutott eszembe ez a versike:

Büszke huszár végén a napnak,
lovának motyog, míg készül az abrak:
Utállak téged, dögölj meg baszki!
Hogyan volt képed az aszfaltra szarni?
Erre tanítottalak? Én, az apád?
Pedig volt is nálam vödör meg lapát!
Jól tudod, legutóbb is mentem,
lószaros kezem a mentémbe kentem,
de felszedtem mind, az utolsó szálig,
pofáztam aztán neked hazáig!
Hiába tett, hiába szó,
hülye ló maradsz, aszfaltra szaró!
Mehetek yardra, állhatok sorba,
büszkeségemen esett jókora csorba,
tizedesnek rimánkodtam pici kis kegyér'
Na...rendőr bácsi! Genyózni nem ér!
 

Címkék: budaházy rendőrök kresz hülye magyar

A bejegyzés trackback címe:

https://barrera.blog.hu/api/trackback/id/tr35549535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása