Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Élvezzünk vezényszóra.

 2008.04.23. 09:28

Most olvastam a Velveten, és elgondolkodtam.

Milyen érzés lehet 498 másik emberrel egy teremben, hangosbemondón kapott instrukciók alapján dugni, vezényszóra pózt váltani, majd bemondásra egyszerre elélvezni?

Mert a csak úgy érvényes a rekordkísérlet....Elvileg...

Elképzeltem ahogy a Guinness ellenőrei járnak párról párra, szemlélik, hogy a farkak valóban csöpögnek az ejakulátumtól...De mit tettek a nőkkel? Nekik elég volt becsszóra megesküdni, hogy élvezték? :))

 

 

 

 

 

 

 

A kínos az, hogy minden hitelesítés ellenére tárgyi tévedés van a dologban;-) Ugyanis a világ eddig ismert legnagyobb orgiája nem ez volt. Hanem a Bacchanália, kr.e 200-ban, ahol egy szekta 7000 tagja élvezett egyszerre. Van még hová fejlődni létszámban kedves japán Elvtársak és Úrhölgyek :))

 

Címkék: szex orgia bolond japánok

A bejegyzés trackback címe:

https://barrera.blog.hu/api/trackback/id/tr79438031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása