Pityu és a csodaverda.

 2008.05.19. 13:54


Tisztelt Képviselőtársaim, tisztelt közgyűlés!
Öreg vagyok bárki láthassa', akinek van hozzá szeme.
Megérdemlek egy jó kocsit, erőset-keményet, gazdagon extrásat, pont olyant' mint amivel a menő ótónepperek járnak.
Nem vagyok államtitkár, vesszen a pazarló kormány, de ami jár, az jár.

Mindenkinek jobb lesz így!
Én kényelmesen járhatok a sakkszövetség versenyeire, gyorsan és biztonságosan, önök pedig könnyebben viselhetnek engem, mert pihent és kiegyensúlyozott leszek ezt megígérem!
Nagy város Kanizsa, ezt a 10 millát elbírja a költségvetés, önöknek pedig jól felfogott érdekük, hogy elégedett legyek!

Ne kérdezzék minek a 250 LE ! Mert kell, azért mert csak! Ahogy a sportülés is, mert asztat' felírta az orvos. Tudják milyen érzés gerincbántalmakkal sportülések nélkül vezetni?? Még sakkozni is sportülésben szoktam.
Igen, a fedélzeti képernyő is kell! Önöknek fogalma sincs milyen érzés eltévedni az Alpok lejtőin. Délután szívesen elmesélem a kettes tárgyalóban, mert nekem minden évben sikerül!
De ilyen többé nem lesz! A német autóipar remeke nem engedi többé!
Igen, Audi kell kedves elvtársak! Nem képzelik, hogy nem tartom szem előtt Kanizsa város anyagi érdekeit a majdani eladásnál?
Igen, elvtársak! Vehetnék Hyundai Sonatat is, de az szart se érne mire elhasználnám! Tudják micsoda aljas dolog az értékvesztés?


Hitel vesztés? Nem hitelre vásároljuk kedves elvtársak! 10 millió készpénzre...
Az én hitelem vesztése? Ugyan miért?
Mert azt találtam mondani 2006.08.30-án, hogy a pazarló MSZP-SZDSZ városvezetést le kell váltani? Mert Nagykanizsának haladni kell? Hogy ne a klientúra és az önös érdekek érdekében szülessenek döntések??
Ez nem önös érdek kedves elvtársak! Én Marton István kijelentem, hogy az autó Nagykanizsa város érdekeit képviseli általam!
Igen...igen mondtam, hogy esetleges győzelmünk esetén ki fogjuk kérni a nagykanizsaiak véleményét!
És?
Azt is mondtam, hogy minden esetben?
Na ugye!

Címkék: fidesz idióták hülye magyar marton istván audit vegyetek nekem

A bejegyzés trackback címe:

https://barrera.blog.hu/api/trackback/id/tr35476797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása