Egon halott

 2008.06.26. 11:24

 Ma temették.

Fura fazon volt.Egyszer találkoztam vele az életben,és ez is több volt mint elég. 47-es út, valahol az isten háta mögött félórányira. A semmi közepén áll az úton egy ember,és integet vadul.
Megállok.
Előadja, itt lakik a szomszéd faluban, de rosszul lett a buszon...És itt hagyta őt a busz, nem tud hazajutni ha nem segítek.
Nem volt se szakadt, se részeg, ezért mondtam üljön be, és elindultunk haza.
Beértünk a faluba, mondtam irányitson el a házáig. Mondogatta ő, itt jobbra, ott balra. Összejártunk tököt-uborkát. Már azt hittem ő maga sem tudja hol is lakik, amikor megálljt vezényelt. Megköszönte szépen a szivességem, és útba igazított.

-Itt végig az utcán, majd megy egy kicsit a földúton, de akkor nem kell kanyarogni, az kivisz a "főútra".

Ahham...útca vége meg is van, földút is...Aztán kb 300 méterre egyszer csak Titanic effektust kap a kocsi, és mint léket kapott hajó ül fel a sáron. Na bazdmeg. A környéken sehol egy lélek, a Transit tele szőnyeggel, a kihúzáshoz is valami traktor kéne. De én ugye nem vagyok elveszett ember....Naná, hogy kitáraztam a kocsiból a nálam lévő szőnyegeket, és utat építettem belőlük az aszfaltig.....Jah, mind a háromszáz méteren.

Másfél óra szenvedés után kijött a kocsi a sárból, én pedig elkezdtem vissza cuccolni bele a szutykos-sáros-létől csöpögő szönyegeket...

Farmernadrág-ing rögtön hellókitty, úgy néztem ki, hogy a Lápi Lúdvérc sírva könyörgött volna a sminkemért. Mire befejezem a cuccolást feltűnik, hogy a sarki ház keritésénél rajtam röhög egy vénasszony, mind a három meglévő fogával.

Szólnék, de megelőz:

-Magát is megszivatta?
-KI?????
-Az Egon. A héten maga mán a harmadik....

És akkor előadja...

Egon bemegy a városba italozni...Hazafelé fog egy fácánt magának, akik rendre a sárban kötnek ki. 1 másodperc múlva Egon ablakát vertem, és ordítottam telitorokból,hogy gyere ki te szemét!

Mami már annyira röhögött, hogy féltem elhagyja a megmaradt három fogát is.

-Nincs az mán itthon...mikor elkezdett kipakolni...na akkor láttam ám elmenni!

Egon aznap megszületett újra.

De ma eltemették....anélkül,hogy elmondhattam volna neki,hogy mit is gondolok VALÓJÁBAN...

Hiányérzetem van... 

Címkék: idióták balfasz hülye magyar bambasági pótlék

A bejegyzés trackback címe:

https://barrera.blog.hu/api/trackback/id/tr95540214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása