Nagy az isten állatkertje, tartja a mondás.
Miután a velvet cikkét elolvastam, világosan kiderült, mi a mondás alapja.

Hellómi?

Gumitemplom testvéreim! Na nehogy már az ártatlan olasz lélek sérüljön, mert nyaraltában gátolva van az istentisztelet gyakorlásában! Vasárnap tessék szépen a gumitemplomhoz fáradni, és gumi isten előtt gumipapnak gyónni! :))

Gumi férfi guminővel gumitemplomba jár,
gumi pap a gumi gyónástól gumiszobában hál.
Gumi isten ragasztva van a gumifalon,
ha szögeled wazzeg, ebből lesz a hőlégballon...

Vagy képzeljük el egy átlag olasz pasi gyónását a gumiszékben:

Áldj meg Uram, Szent Kaucsuk,
bűnös vágyam majd oda csuk,
meglestem Adrianát kint a napon,
horpadt a fejem mint mustáros flakon!
Kezemet guminadrágba lassan tettem,
gumis keményet odabent megleltem!
Vibrátor nem lehet, mert nem olyan kába,
kemény ez bazzeg mint fagyott kutya lába!
Mit csináljak, Ó uram, mit tegyek?
Minden ujjamra Rako gumit vegyek?
Izgat a nő átható kaucsuk szaga,
a vazelin felhő édeskés illata!
Szenvedésem volt utolsó reményem,
tükömet szúrtam vadul és keményen,
Adriana hallotta vad sípolásom,
bekapta hát szelelő testnyílásom...
Nem való nekem ez az új szerep,
hisz pöcsömön most Adriana a szelep...
Segíts Uram, hozz ragasztót!!
Gumin lyukat gyorsan be forrasztót,
vállalom inkább, hogy vulkanizált leszek,
e célért bármit, BÁRMIT meg teszek!

Címkék: idióták papok gumitemplom

A bejegyzés trackback címe:

https://barrera.blog.hu/api/trackback/id/tr29511011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása