Mindenható bankok

 2008.06.12. 16:35

Sms jön...Feladó R. bank. Aszongya:

Önnek az XYZ-123 frsz személyautón nagy összegű felhalmozott tartozása van.
Haladéktalanul lépjen kapcsolatba a behajtási csoporttal.

Tényleg?

Van pár probléma...

1. nincs ilyen kocsim.
2. tartozásom sincs
3. nem vagyok kapcsolatban az R. bankkal.

De rendes fiú vagyok, gondoltam szólok, hogy tévedés van...
Felhívom a számot, felveszi egy kőkemény kihaénnem férfihang.

Belekezdek a mondandómba, mire elkezdi az ügyfélazonosítót követelni rajtam.
Mondom az nincs....nem vagyok ügyfél.

Ekkor kezdi ragozni szépen...

-ő sok ilyet látott már
-ne próbálkozzak
-elárverezik a házam
-elviszik a kocsit
-négyfelé vágnak és kiszögeznek a városkapukra...

Kemény szavak ezek egy Guppivitéztől...rosszul tolerálom.

Érdeklődöm csendben,hogy a rendszer rögziti a beszélgetést UGYE??

-Igen...feleli kicsit zavartan.

Akkor én is felsorolom neki:

-a kártyátok okosabb nálad
-meg kéne tanulni írni-olvasni
-ne szakítsál félbe mert letépem a fejed
-annyi eszed van mint a 3 hetes naponszáradt halikrának
-ha nem kell a segítségem nem adom
-megoldhattad volna de elkúrtad
-a következő sms-nél a főnököd is valagba rúgom
-hellószia

Tíz egész perc,és csörög a telefon:

-Jónapot kívánok,Írástudó János vagyok az R. banktól. Értesültem a problémáról.
-NEKEM nem probléma....

Kettő perc alatt tisztázzuk,hogy

-nem én vagyok az
-nem stimmelnek az adatok
-elnézést kérünk
-köszönjük,hogy szólt
-esetleg lehetünk-e szolgálatára...? (anyád!)

Jah...így is lehet?

Címkék: hülye magyar blamázs anyagias világnézet

A bejegyzés trackback címe:

https://barrera.blog.hu/api/trackback/id/tr100516311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.06.12. 19:55:41

szuper egyperces :o) éljen a tudatos és irástudó fogyasztó.

csiri bá 2008.06.12. 20:00:21

"-esetleg lehetünk-e szolgálatára...? (anyád!)"

:O)))))))))))

csiri bá 2008.06.12. 20:03:13

Egy kérdés:

". nem vagyok kapcsolatban az R. bankkal."

Akkor vajon honnan volt meg a tel.számod a ganéknak?

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.06.12. 20:10:24

Komoly! :D
Azt azért mindenképp a javukra írnám, hogy ilyen hamar és korrekten reagáltak a blamázs után.

johevi 2008.06.12. 20:11:34

Mástól vett telefon ki tudja milyen "beállításokat" hoz magával, azaz ki tudja az előző tulajnak hol-mihez van bekötve ez a szám. Vagy elég ha egy ügyintéző elír egy karaktert a mobil 11-éből és megint máshova megy. Egyébként a minimum ha megköszönnék azt ha valaki önként jelzi, hogy rosszul van rögzítve egy cím, egy telefonszám stb...

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.06.12. 20:23:40

jó sztori - kár, hogy nem így van minden esetben

Inimma 2008.06.12. 20:46:12

Ráfázik Bank? Fúj!

*-* · http://www.hologramember.hu 2008.06.12. 20:58:19

nem vettem semmit, nem rendeltem semmit, nem hiteleztem semmit:
nincs -miért -félnem

egyhorcsognaploja 2008.06.12. 21:29:23

Gondolom Raiffeisen Bank.

A lakásom régi tulajának 2 éve idejön még mindig a bankszámlakivonata meg egyebe. Rohadt sokszor szóltam már nekik, hogy lesznek szívesek nem ide küldeni, de mintha a falnak beszélnék.
Az ÜFSZ hasonlóan kedves volt hozzám is, ennyit róluk.

nyekk 2008.06.12. 21:44:40

Jött egy kis pénzem. Mondom befizetek egy kicsit többet, hogy ha mégis valami gond van, legyen egy kis tartalékom. Jött egy kis gond, mondom ebben a hónapban lem fizetek be, úgyis jól előre vagyok. Két nap múlva jött a felszólítás:"...Önnek elmaradása van, és ha nem lesz kedves haladéktalanul rendezni, azt is meg tetszik bánni, hogy meg tetszett születni!..." kderüld, hogy azért, mert előtörlesztettem, külön (büntető) kamatot kell fizetnem, de amit befizettem, azt úgy veszik, hogy azzal csak az egész tartozásom csökkent. De a havi törlesztést ugyanúgy kell fizetnem, mintha nem lennék előre, nem lenne túlfizetésem. Hát tudod mikor fizetek ezknek előre egy fillért is!?

nyekk 2008.06.12. 21:50:32

Ja! és a levélen ügyintéző neve telefonszáma, ha kérdésed van fordulj nyugodttan hozzá. Beveszed a cumit. Megpróbálod felhívni: minden esetben a hangpostája jelentkezik, és bársonyos hangon közli, hogy vissza fog hívni. És aztán szarik visszahívni. Soha sem hív vissza. ha a központot hívod, az meg az előbbi ügyintézőhöz irányít. kizárólag tértivevényes levélben lehet tőlük bármilyen információt kicsikarni. De azért ilyenkor is próbálják tenni a hülyét, többnyire sikerrel.

Barrera 2008.06.12. 22:36:09

A titok nyitja annyi, hogy ebben a városban ketten élünk V.ZS. névvel.
A klónom sajnos krónikus nemfizető, így a névazonosság miatt előfordult máskor is, hogy rajtam keresték. Mert ha a kapcsolattartó telefonszámon nem tudják elérni az ügyfelet, akkor a tudakozót megkérdezik, van-e még ilyen néven telefon...Ha normális, akkor -talán- megadtam volna a boltja vonalas számát, amin simán elérhetik, mert az nem a saját nevén van :))

0xFFFF 2008.06.12. 22:49:14

Kedves nyekk !

"Hát tudod mikor fizetek ezknek előre egy fillért is!? "

Kérték az előtörlesztést ? Nem. Büntesd őket, hogy nem teszed. Marha !

dissipation 2008.06.12. 23:05:31

Egyszer megesett, hogy a banki végrehajtó megkergetett, mert elmaradásomból meg az árfolyamkülönbségekből adódott hirtelen többszázezernyi azonnal-ejnyebejnye.
Sajnos jogos volt, így kitoltam öt nap alatt a semmiből, mert nem volt más opció, vért izzadtam.
Minden rendezve, hurrá.

Harmadik nap reggelén jött az ajánlott levél ugyanettől a banktól, hogy van ezerhatszázötvenhárom(!!) forint tartozásom, amennyiben nem rendezem, de azonmód, akkor aztán BAR-lista, autó el, felnégyelés, miegymás.

Kicsit csuklottam - ekkor már - a röhögéstől, majd felhívtam a végrehajtót, kérdeztem, ezt így hogy, őszerinte egyrészt ha a sokat kifizettem, ez nem megy-e, másrészt meg ugye állítólag mindent rendeztem, tehát?

Mondta, hát a kolleginák némiképp túllihegték, valami adminisztrációs probléma van egyébként is mindössze, igen, tisztán látja, mekkora baromság, intézi.
Intézte.

Ezt csak azért mondom, hogy tudja mindenki: a sablonlevelek korát éljük.:-)
Ha beijedsz rögtön és fizetsz szó nélkül, nyertek.
(Nagy hálóval merítve egész jó ám az arány.:D)

Nem olyan bonyolult.

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2008.06.13. 00:38:05

"Jött egy kis pénzem. Mondom befizetek egy kicsit többet, hogy ha mégis valami gond van, legyen egy kis tartalékom."

Aki akkora tufa, h. a hitelszámlán akar takarékoskodni, az meg is érdemli...

kiskicsicsiga 2008.06.13. 07:04:14

nekem is jött egyszer sms,hogy ops bankszámlámra jött x ezer ft.
megörültem,hogy pénzt is kaptam, és valaki még bankszámlát is nyitott nekem náluk:)
1et telefonáltam, és kiderült,hogy az illető tegnap adta meg a számát, biztos elrontotta.

Lexxx 2008.06.13. 07:42:36

Raiffeisen bank gk.hitelezési behajtó csoportja (Bpest, váci u. 38.) minden előzetes külön értesítés nélkül egy szép nyári napon megjelent nálunk egy nagy, sötét autóval, benne néhágy ízléstelenre gyúrt és borotvált fejű gorillával. Csendes kisvárosi részről lévén szó, ez már önmagából leveri a lemezjátszóról a tűt, hát még amikor a faszfejek mondták anyámnak (csak ő volt otthon), hogy jelenleg 190 milliós lízingtartozásom van, és épp egy A6-ost kívánok ezen felül belízingelni náluk, ezért jöttek egy kis beszélgetésre. Szegény anyámnak alapból 180-200 körüli a vérnyomása, hát ezt követően orvoshoz kellett mennie, mert rosszul lett.

ja, utólag, mikor személyesen befáradtam a váci út 38 alá, kiderült, h. bocsi, tévedés volt.

tudod raiffeisen bank, te köcsög, hát el is húzhattok az ügyfélbarát ügyintézési módszeretekkel a paraszt bunkó tetves cigány geci kurva anyátokba. Csoportvezetőstül, ügyintézőstül, recepciós kislányostul együtt.

Lexxx 2008.06.13. 07:47:57

Természetesen raiffeisen számlám soha nem volt, most sincs és soha nem is lesz. Talán egyszer megértik a jó pénzen tartott pr-os vezető urak, hogy ezzel nem csak egy usert buktak, hanem ennek multiplikatív hatásaival sem ártana tervezni: a raiffeisen bankkal / brókerrel / lízingcéggel/ való bármilyen kapcsolatról az ismerőseimet, ügyfeleimet is lebeszélem.

hyp (törölt) 2008.06.13. 08:18:21

hasonló eset, otp küldi tartozásról a felszólító sms-t.
náluk aztán sose voltam ügyfél, de jó hangulatban bementem, sorbanállás, probléma ismertetése, másfél óra alatt hibát megtalálták, javították (másik városban, hasonló telcsiszámos ügyfél, a számot rosszul rögzítették)
mondták hogy örök hála
1 hónap múlva ujra sms, felhívom őket, mondom mi van, ha mégegy jön, zaklatásért feljelentem őket.
nem jött több

hyp (törölt) 2008.06.13. 08:21:21

Ja és Lexxx-re reagálva

egykori munkahely raifessennel összefonódva
hogy ott milyen sumákolások mennek meg pénzmanipulációk (persze máshol is valszeg)
buzi egy társulat az, értsd szó szerint

Greo (törölt) 2008.06.13. 11:48:47

ez kamu mert én ugyfelük vagyok és ha smst küldenek és férfi veszi fel akkor sem igy beszél ahogy ez itt leirta szóval kamuzik a pernahajder csak nagyot akart mondani.nagyon is ügyfélközpontuak még ugy érzem néha hogy túlságosan is egy behajtótól nem ez a megszokott.és szerintem nagyon kedvesek még ha férfivel is beszélek.ugyhogy ez nem igaz.

Barrera 2008.06.13. 16:24:43

Ahogy a kommentekből kitűnik, nem csak én jártam így velük.

Greo (törölt) 2008.06.13. 17:02:40

ha birnád a szövegeket értelmezni csak te jártál igy és nem kell túlózni

Greo (törölt) 2008.06.13. 17:03:24

sőt nem is túlzól hanem nem igaz dolgokat állitasz

Barrera 2008.06.16. 13:47:55

Azt nem tudom, túlózni hogy kell...Mint ahogy azt sem, milyen stílusban beszélnek a behajtók, mert hozzám nem járnak.
Te viszont rutinosnak tűnsz ebben is. Esetleg oszd meg velünk....

Greo (törölt) 2008.06.16. 18:57:30

a telefonos behajtókról beszélek okostojás.és amit te mondasz az hazugság ennyi.és ezt te is tudod nagyon jól csak jól esik itt neked másokoat rágalmazni

Barrera 2008.06.16. 22:31:40

Fogalomzavarban szenvedsz kisbarátom. Megtörtént dolgot leírni tényközlés. Addig mindenképpen, amíg a híváslistámól közzétehető a szám, amiről hívtak.
Ezt hazugságnak nyílvánítani úgy, hogy az ellenkezőjét bizonyítani nem tudod, na az rágalmazás. Szép dolog védeni a mundért, csak ebben az esetben felesleges.
süti beállítások módosítása